TIME TO GET OVER IT.

Kom hem vid halv ett tiden, gick och duschade och sånt direkt för kände mig galet äcklig. Sen har jag inte gjort så mycket mer än legat och slappat & ätit popcorn. Ringde pappa nyss och bad honom köpa chips & dippa till mig.
Dessutom kommer Emma ikväll, och kommer bli megamysigt att umgås med det lilla hjärtat som jag knappt pratat med på hur lång tid som helst. Men det är kanske just då som det är som roligast att träffas, när man har saknat det länge? Men som sagt kommer det bli jättemysigt, mhm.
Igår gick jag och Rebecka hem till Evelina. Det var riktigt trevligt, och skrattade galet mycket åt eve's söta gamla tider. Sen låg vi och pratade om allt ifrån tornado's till aliens. Undrar varför vi alltid kommer in på de samtalsämnet alltså..
Helt galet bra att jag ska beställa biljetter till Winnerbäck snart. Ska försöka få med Rebecca om hon inte redan har bestämt sig för att hänga med! Sen nu någon gång i Maj ska även jag och Rebecka beställa biljetter till Håkan i September. Det kommer ju bara bli awesome.
Just nu ligger jag och lyssnar på The Killers, inte helt ovanligt faktiskt.
Ska nog ta å gå ner och göra någon mat, för annars kommer min mage inte bli helt full idag alltså.
Rätt kul vi kmr ha imorgon dessutom, fint folk också.. mjauw!
sötesaffi

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.