so SICKKKKKK of love songs, not.

Jag mår faktiskt galet dåligt.
Dels pga en fruktansvärd mensvärk. Jag hungrar dels isönder eftersom jag inte kan se mat utan att må illa.
Dessutom så har jag drömt mardrömmar hela natten, jag tror nog till och med jag vaknat sex olika gånger och varje gång har varit pga en mardröm. Jag har svettats och hållt på. Det är inte okej, och speciellt inte med tanke på att vi är lediga imorgon också. Hade ju kunnat stå ut denna dagen också, men icke. Detta är inte bra, och samtidigt som jag ligger här och svettas som ett djur så har jag panik inför mina betyg. Det är inte lönt heller, men jag får snart kramp. Jag är så skoltrött så jag snart skiter i alltihop. Innan var det lätt att plugga, gick snabbt och var klar i tid. Men jag tror att jag har fått någon sorts konstig bortskämdhet av mina lärare att inte behöva göra inlämningar i tid, inte göra prov på provdagen. Därför kan jag slappna av och tänka att jag tar det imorgon istället.
Det är faktiskt inte okej & nu funderar jag fan ta med på om jag har fått någon vuxensjuka för vem skriver om skolan i sin blogg?
Nu blev jag deppig och nu ska jag nog kolla vidare OC som jag har somnat till ungefär sex gånger denna natten..

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.