Se på mig, jag står här framför dig. Och det som händer nu känns som magi. Rör vid dig, låt hjärtat stilla sig, i all oändlighet finns bara vi!

Snart slår klockan 12 och jag slår över från femton till sweet sixteen.
Känner mig i allmänhet bara helt deppig, men får gå.
Ska lägga mig ner med en varm kopp oboy och house på min nya fina tv.
ja, det är faktiskt ganska bra & dessutom är det fint att skolan snart är slut
och ett helt sommarlov närmar sig.
ja det är faktiskt ganska fint!
Igår blev det årets första jordgubbar,
idag blev det årets första glass och grillning.
Ja, antar att sommaren närmar sig med stormsteg..

Kommentarer

Namn: Rebecca Wardh
Datum: 2010-05-03 18:05:04
Hemsida: http://wardh.devote.se
Kommentar:
ska bli en bra sommar med dig.

och du? efter sommaren, ska det alltid vara du och jag.

även vi inte går på samma skola.

du vet att jag inte klarar mig inte utan dig, bästavän.

har tillbringat 10 år med dig, kommer kännas tomt utan dig om det bara slutar efter sommarlovet.


Namn: nathalie
Datum: 2010-05-03 18:11:48
Kommentar:
Kommer alltid vara vi älskling.

föralltid och det vet du om! <333333


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.