SÅ HIMLA ROLIGT ATT JAG DÖR

snodde listan av rebecca, som snodde den av amanda som snodde den av någon som snod.....
ja whatever ;)


 

Fullständigt namn? - Lisbeth Nathalie Hansén

Bor tillsammans med? - Mamma, Pappa, Daniel och ibland Philip & kisen Safir.

Kramat någon idag? - Min älskade mamma

Dagens klädsel? - Trosor och megastor t-shirt

Vem fick du senast sms ifrån? - Morten tror jag, men längesen jag kollade och mobilen är där uppe.

Låt? - Christina Aguilera - Not myself tonight

Mat? - thai/kina

Ämne i skolan? - svenska

Människa? - usch ojdå, får nog svara rebecca på denna faktiskt. men finns så många fina.

Senaste personen du kysste? - elias, eller ja.. kysste och kysste (!?)

Hund eller katt? - kise, min lilla fula safir e finast :)

Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på med vem, men ut och festa är nog ändå nicigare

Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad, de är fint de.

Blont eller svart hår? - åhe, båda e så fint. men blont får jag nog ändå säga.

Har du blåa ögon eller bruna? - bruna

Choklad eller lakrits? - choklad är livets gåva

Person du saknar just nu? - pass?

Vem ska du träffa imorgon? - min familj, endast.

Vem hade du senast en msn-konversation med? - måste ju ha varit igår, amanda.

Gör dig glad? - min familj & vänner.

Gör dig ledsen? - saker som jag inte borde ha gjort, men gjorde ändå.

Vad vill du helst göra nu? - fixa sommar

Ångrar du i ditt liv? - massvis med saker, exempelvis att jag tog tillbaka svinet efter otrogenhet. I'll never do that mistake again.

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.