PARANORMAL ACTIVITY...

Då var man hemma efter en enormt lyckad helg. Drog hem till Evelina igår och de blev riktigt nice, och jag hade megaroligt. Sov ett litet tag, men sen vid halv sju när jag och Eve hade städat lite så gick jag hem till Rebecca.
Var rätt deppig på vägen dit, men rätt awesome när man kommer fram och hennes fula hue bara står och skrattar åt en. Vi fixade en macka och sen drog vi upp och överdampade, i ungefär en halvtimme innan vi somnade och sov till halv 12 typ. Men det var kul, haha.
Gick upp och fixade frukost och kollade Parlamentet, Paranormal Activity och lite av någon exercism film.
Vid sex drog vi hem till Ralle och där bjöds det på grillat och riktigt nice folk.
Inte så mycket mer att säga om kvällen mer än att det var riktigt roligt.
Nu har jag precis kommit hem, och nu kallar verkligen sängen.
Så ska försöka äta upp min snuskiga snabbmat och glömma allt som har med andar och spöken att göra, eftersom philip sa att han hört fotsteg och sånt i vårt hus innan. Egentligen urlöjligt, men nu när man är ensam hemma så längtar man ju inte mer än något annat tills Philip och Annie har hämtat mamma och pappa. Även fast jag inte längtar, för vem tycker egentligen det är nice när ens föräldrar är råpackade. None!
Men jag överlever.
Hörs somfan imorgon. Puss.

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.