jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor, jag kan inte ens stå när du inte ser på. Och genomskinligt grå blir jag utan dina andetag!

Är på bättre humör nu. var som sagt på helt sjukt dåligt humör innan, höll på att gå i taket för varenda tilltalande jag fick. men nu är det iallafall bättre och jag har pluggat sönder, duschat käkat och målat naglarna. men har fått en jävla huvudvärk som inte lyckas gå bort. Så nu hade jag tänkt lägga mig i sängen och sova utan oc, utan musik. Bara sova.
tror jag behöver det faktiskt. hörs!
världens finaste röst, underbar. fast Kent-veriationen är nog lite bättre ändå!

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.