I dont need no drugs to make me high no, I dont need no pills to make me calm no, I dont need no beer to make me wild no. No baby all I need is you!

Sitter i skolan nu, och jag har obeskrivligt tråkigt. egentligen borde jag jobba med tekniken, om fordon. Hur ointressant kan det vara egentligen? Nej, därför sitter jag här inne och inte gör ett förbaskat skit. Rätt skönt att det är fredag iallafall & jag ska antagligen vara med rebecca & jacqueline. Men vi har inte kommit på vad vi ska göra ännu. Kommer väl antagligen på någonting senare, så hörs då.

Puss


Kommentarer

Namn: emma
Datum: 2010-05-21 14:33:02
Kommentar:
men fööölj med till lund vafaN! :(

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.