HAPPY BIRTHDAY - SISTA INLÄGGET :)

efter skolan åkte jag hem till andreas med jacqueline.
Där Andreas är trög och kommer på att vi måste till Svalöv igen.
Så blev att vi åkte tillbaka till Svalöv och gick till posten där, där andreas kom på att vi inte skulle dit.
Så tog bussen till torp och sen tåget till Helsingborg.
Hem till Jacqueline och åt minipizzor! meganais, haha!
Kom hem och åt, mhmm.
Sen la jag mig i sängen och skajpade med Rebecca.
Men allting laggade så drog, sen somnade jag i typ två timmar.
Gick och duschade och nu ligger jag här.
Fick dock reda på att jag måste lämna tbx min tv, för dvd skiten funkar inte.
Så får en ny, mhm alltid något fel.
Men skit i det!
Nu är det verkligen tid att sova, jag dör snart :(
HAR HAFT EN AWESOME FÖDELSEDAG FAKTISKT! :D

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.