FÖRSOVNING

Försov mig i morse, utan att jag ens visste om det.
När jag var nere på stationen, ringer rebecca och undrar var jag tar vägen.
Jag som blev helt chockad kollar på klockan och inser att klockan är en timme mer än vad jag trodde.
Alltså tjugo i nio.
Tog tåget som vanligt till Landskrona där jag satt och väntade io en timme på bussen, men där kom ingen.
Så var tvungen att dra ner till hamnen och ta bussen därifrån, till torp och sen vidare till Svalöv.
Var dock inte framme förrens ca halv 12, då jag gick och åt.
Hade sen två riktigt onödiga lektioner där vi satt och kollade film och inte gjorde någonting.
Sen skulle vi ha håla och sista elevensval så jag åkte hem istället.
Inte speciellt lönt att åka dit kan man ju säga, men nu är jag iallafall hemma och det är jag riktigt glad över.
För nu ska jag ut i solen och äta chips och lyssna på musik. Underbart

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.