En undran vem som svek vem först.

Nu ska jag snart bege mig till billeberga och evelina.
Rebecca och Eve åkte hem med två tåget, och jag kände att jag inte orkade ligga hemma och plugga hela dagen så bestämde mig för att leka med evelina, och i billeberga idag istället.
Igår var jättemysigt med rebecca och evelina.
Var på väla först med rebecca och sen kom evelina vid 7, då vi tryckte ner lite mat. Bestämde oss för att kolla the grudge, som jag såklart somnade till. Var galet trött, som vanligt på fredagar. Sen spelade vi 'med andra ord' och somnade till 'green street hooligans'.
Nu är det inte långt kvar till skolan slutar, LOVELY.
kommer väl sakna klassen lite, men smällen man får ta ju. Slipper mycket hellre den sjuka skolan.
Och dom man vill träffa, får man väl se till att träffa. Inte mer med det!

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.