And I don't care what they say, I'm gonna be with you, I wanna be with you.

Allting utom mensvärken har gått över. Är precis klar med att ha ändrat om på hela mitt rum, vilket inte är ovanligt. En dålig vana som jag märkt att jag har. Hm, nu är det iallafall så att jag tror att jag måste till skolan imorgon i vilket fall som helst och hämta mina läxor. Eftersom jag antagligen ska ha två prov på torsdag och två prov på fredag. Missade ju Nationella Fysik idag, men min lärare ringde och sa att det inte var så farligt. Jag blev glad och sa att jag dessutom kunde göra teknik-provet denna veckan bara för att göra honom glad. Inte bra gjort av mig alltså, därför blir det att jag måste åka till skolan imorgon. Har ju iofs inget annat bättre för mig så gör inte så mycket. Ska se om jag kan försöka få med mig rebecca. Jag menar, det hade varit kul att skratta åt alla små sexor som ska kolla skolan och på alla andra som går i skolan. Mhmm, det är fint att vara ledig.
Nu blir det massvis med OC, puss och kram.
HIGH ON YOU BABYYYY

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.