En enda chans att visa dig äkta kärlek, vi skiter i tårar, sår och svek. Du hjälpte mig att tro på mig själv och börja inse att du är värd mest i världen och du måste fatta det.

har skrivit om mitt inlägg nu ungefär fem gånger. blir aldrig nöjd, vet inte hur jag ska uttrycka mina känslor. Egentligen borde jag inte göra det i denna bloggen heller, eftersom många som läser inte borde läsa det här.
Hade tänkt röka ihjäl mig, skära ut mitt hjärta eller hänga mig innan idag.
Kändes som ingenting skulle lösa sig.
Men jag antar att det kommer det. för enligt Timbuktu löser allting sig. 


jag får lita på att orden är sanna nu.
att du älskar mig
& att jag är det bästa som någonsin hänt dig.
People change.
men jag litar på mitt hjärta, och hoppas mitt hjärta litar på mig.
måste kämpa, och jag hoppas vi kan göra det tillsammans.
i med och motgång.
för det behövs två för att älska.



Imorgon kommer bli fint.
fint att prata, fint att tänka, fint att koppla av.
Gissa vad?
Rebecca & Jacqueline.

Behöver tid att fundera..
Is this right thing to do?

det är det bara stjärnorna som vet.
jag hoppas och jag tror att jag gjorde rätt.

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.