TILL VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN! <3

hej bloggen.
här nedanför har vi en bild på min älskade pojkvän.
Dessutom ett blogginlägg tillägnat honom. För han är underbar.



den här bilden, eller inte exakt denna bilden men en liknande la jag in på min bdb för exakt ett halvår.
För ett halvår sedan när du och jag blev vi.
Jag var så glad den kvällen, liksom tänk att du, Christoffer Jönsson, världens underbaraste pojke äntligen blev min.
Som jag hade önskat, så länge.
Du var och är underbar, underbarare än någon annan på denna jorden.
Att du står ut med mig, och alla mina dåliga sidor som jag ofta vänder mot dig.
Den 15 September, 2009.
Gud kanske ändå inte hade så mycket emot mig som jag trodde, för om han hade tyckt illa om mig hade han aldrig gett mig världens finaste, dig.
Ett halvår har gett oss massvis med framgång, vi har haft våra dåliga dagar och en hel hög med fina underbara dagar. Vi har skapat en massa fina minnen som jag aldrig kommer glömma.
För tiden med dig är totalt oförglömlig.
Du får mig att le, vilket humör jag än är på.
Du tröstar mig när jag är ledsen, dina kramar ger mig styrka.
Du har hjälpt mig igenom så mycket, är ledsen att jag inte är lika bra som du förväntade dig.
Önskar att jag varit det.
Vi har både skrattat och gråtit tillsammans, för det är så älskling..
mår du bra, gör jag.
Förlåt om jag gör det oklart ibland men det är så.



Jag vet att jag är en subba, en riktig jävla idiot just nu Christoffer.
Jag hatar att jag inte bara kan lita på dina ord, och dig när du säger att du älskar mig.
Jag överreagerar för småsaker och jag hatar mig själv för det.
En annan sak som inte kan försvinna är min svartsjuka.
En känsla jag får varje gång någon annan tjej får dig glad, får dig att skratta.
Jag hatar mig själv för allt det här.
Och jag hatar mig själv för att jag får mig själv och dig att må dåligt pga det här.
Jag är sjukt trött på att säga förlåt, men nu är jag tvungen för du förtjänar ett fett förlåt just nu.
Finaste, bästa, underbaraste älskling, i'm so sorry.


Men som sagt är det ett halvår idag,
ett underbart halvår.
Sex underbara månader.
Hoppas på tusen till.
Jag älskar dig så det gör ont älskling.
You're my everything.

Jag kommer aldrig lämna dig mitt hjärta.
always and forever.


/din nathalie

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.