The botten is nådd, hur långt kan man gå? Hur lågt kan man sjunka, hur kasst kan man må?

Blev ju inte brunare, men snart kommer det nog :)
Är rätt sugen på att få min vardagliga mat idag. vet faktiskt inte varför jag inte äter längre.
Känner bara inte för det längre.
Men jag mår bra iaf och det är väl det som spelar roll ? :D


Jackie och jag ska iaf snart ner och äta, och funderar starkt på att klippa min lugg lite här hemma hos jackie.
Hon tvärnekar till det, men är riktigt sugen.
Men då är jag tvungen att duscha en tredje gång idag, vet inte om det är speciellt bra för håret. Men får se :))
behöver verkligen klippa bort massa skit skraffs i min lugg.

HÖRS SENARE BITCHES :D

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.