Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig, alla talar om dig Hurricane

Har kommit hem från Reban nu och har precis ätit.
Mår riktigt illa.
Egentligen borde jag plugga sönder, men börjar nästintill gråta när jag tänker på det.
Lägger nog mig hellre i sängen och lyssnar på Håkan på högsta volym. Slappnar av mhm.
Imorgon är det redan Måndag igen, och en hel vecka tills man får slappna av igen.
Lika bra att ta del av denna söndagen på bästa sätt, behöver tänka, behöver känna.
Jag undrar faktiskt helt seriöst om jag har slutat känna någonting.
För allting känns så jäkla kallt hela tiden, jag är känslolös.
bara så patetiskt.
Ska nog duscha först så jag kan duscha bort all skam jag ligger inne med.
Bara pinsamt.
Ha de underbart så hörs vi senare, lovers.





Får jag veta vad du tänker på?
Skulle du råna en bank för oss två?
Om det är så låt mig veta
om det är nej så går jag
jag ska inte tvinga dig, oohoho

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.