World spins madly on

Nationella gick ganska bra idag faktiskt.
Var lättare än vad jag trodde, och var inte svårt alls att hinna med på 80 minuter.
Bara leta snabbt som tusan i texten och skriva.
Lätt som en plätt.
Blir dock svårare på torsdag när vi ska skriva.
jag suger på att skriva saker som insändare, kröknikor, artiklar..
uhe..

Och sen efteråt fick vi iallafall sluta direkt, så jag hann ta 11 bussen,
vilket resulterade i att jag var hemma ungefär halv tolv.
Riktigt skönt faktiskt.
Och nu fikade jag och Daniel precis och ska snart åka hem till farmor och sova där.
Ska ta med mig datorn, men en fågel viskade i mitt öra att där inte fanns något internet i närheten.
Antar att vi fixar det ändå.
Ska iallafall försöka bli klar med so'n idag.
Har typ kopierat all fakta på internet och lagt in i en mapp, ifall internetet inte skulle funka.
Pepp på att bli klar med skiten nu alltså.
Dessutom har jag andra läxor också som borde vara klara.
Men icke..
Blir de iv nu eller?
höhö skoja.

Har städat rummet nu innan jag packade, så även det är fint.
Blir bara en lång dag i veckan och det är imorgon så får försöka klara mig.
Snart sportlov också.
Wonderful!

hörs.
pussisar

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.