walking in memphis

dålig uppdatering, jag vet.
Igår var askalas hos jackie, nais som fan.
Så därför jag inte hann blogga, vaknade och var stressad som fan direkt.
Höhö, nu är jag med christoffer.
Fast han bajsar, och jag har ingenting annat att göra.

Bilder kommer såklart från igår, :]
Men det får bli när rebecca orkar, eftersom hon är en latis.
Som är blind när hon dansar.
Jag och rebecca poppade popcorn när alla andra sov igår,
så vaknade alla och därefter satt nästan allihop och kollade os och
lyssnade på disney-låtar.
Nais att festa med folk som man knappt pratar med längre.
Riktigt lyckad kväll faktiskt.

Puss&krami

Kommentarer

Namn: Rebecca Wardh
Datum: 2010-03-02 14:37:12
Kommentar:
me likeeeeeeeeeeeeee



och du är fan blindmannen, wohohoiheiei


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.