We are the champions



förstår inte idioter som inte respekterar andra människor.
irriterad på pojkar som inte kan visa någon respekt alls för tjejer.
som tillexempel idag på stationen.
började med att ett gäng "coola" killar skrek åt mig, typ 'ey bruden, kom' och sen 'busvisslade'.
Jag sket i dom, eftersom sånt bara är patetiskt.
Men dom stalkade fan mig ända fram till dörren.
forsatte ignorera dom, men dom verkade ju inte ge sig.
Gick iallafall in och sen gick dom iväg.
Lite halft läskigt också, men vad gör man?
where's the fucking respect?

FETE-DISS PÅ DESPERATA HBG-IDIOTER.


dissar även äckliga lärare som kan gå och böla för en jävla grupp på facebook.
Folk som joina är ju bara ärliga.
Ärlighet varar längst.
så är det bara, dessutom var det hon som började, hon som är en slyna mot oss.
Hon ska fan ha det.
Blir så irriterad på att lärare kan göra vafan dom vill mot eleverna, utan att det händer ett smack.
Men om vi elever gör någonting blir det polisanmälning dirr.
BARA patetiskt.
Kul även att vi sitter och gör allting till ett skämt i skolan och skrattar ut henne.
skrattar för hon är en dum idiot som inte vågar ha sin egen mentorsgrupp, och för att vi har så jävla rätt.

KUNG PÅ ALLA SOM JOINADE GRUPPEN!


Sovit med min underbaraste pojkvän lörd-sönd-månd.
Så har inte kunnat blogga speciellt mycket.
Ville mest bara påpeka dom här sakerna ovanför.

Är lyckligast med dig christoffer.
Känns bara bättre och bättre för varje gång vi träffas.
känns som vi kommer varandra närmre och närmre för varje gång vi träffas
samtidigt som det känns som det inte går.
Du är mitt allt, det är för din skull jag kämpar.
Kan ju inte annat än älska dig, du ger mig allt jag önskat mig.
Du är den rätte.
Du är min drömkille.
Du är min christoffer.
Inte en chans i världen att jag lämnar dig,
aldrig.

forever,
du och jag
vi.

Vill egentligen inte publicera mina känslor i bloggen, därför gör jag det.
Roligt att göra allt emot sin vilja.
Jag lyckas alltid!

Nu blev det ett jättelångt inlägg som det egentligen inte skulle bli.
Dumt av mig, men jag har inget annat nödvändigt att göra.
Så jag sitter här och skriver massa otroligt intressanta saker och dricker varm oboy.
Imorgon är det nationella svenska, är inte ett dugg nervös faktiskt.
Ska dessutom sova hos farmor tisd-onsd-tors.
Får se om där är internet någonstans i närheten som jag kan gå in på.
Annars blir det bloggning på torsdag.
Ha de bra tills dess, eller iallafall fram tills imorgon.
Puss

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.