Don't stop believin'

en jävla snöstorm, om jag får säga de själv.
blev inte att provträna idag eftersom vi antagligen inte hade kommit hem senare.
I och med att snön bara vräker ner och jag var rädd redan klockan tre då vi åkte hem från skolan.
Så får bli en annan gång.
Blir iallafall ingen skola imorgon, för jag och jackie 'kommer inte hem'.
Haha, så blir att slagga länge här hos jackie och sen plugga hela dagen.
Och sen på kvällen kanske Christoffer skulle komma.

Nu snöar det ännu mer, och jag är så hiiiimla trött på snön så jag vet inte.
Men snart ska jag, jackie och bea basta så jäkla nice.

Och jag har en hel dag på mig att klara min so-inlämning. Tror jag fixar denna veckan ändå.
Hoppas på det iallafall, provet idag gick ganska bra.

Har ingenting roligt att skriva.
Mer än att jag hänger med Jackie och Bea då ju.
Bea sjunger som ett djur och Jackie pluggar sönder.
Som jag också borde, så vi hörs.


synd om bebis till vänster som är sjuk :(

Men i love you guy's.
Ni ställer alltid upp, tack!

SES BITCHES

Kommentarer

Namn: Rebecca Wardh
Datum: 2010-02-03 15:04:43
Kommentar:
saknar dig och jackie mega mycket :(

poss på er (L)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.