Right here, right now ..

Kan inte förstå hur du kan ge mig allting, att all denna kärlek kommer från en och samma kropp.
Att ett så stort hjärta kan få plats i dig.
Att allting som är ditt. passar så bra ihop med det som är mitt.
När jag träffade dig första gången trodde jag aldrig att kärleken skulle växa såhär mycket.
Men jag och alla andra, har förstått att det nog inte kan bli seriösare, iallafall inte från min sida.
Dina ögon får mig att tappa kontroll, dina små vidrörningar ger mig gåshud.
Kanske inte direkt bokstavligttalat, men nästintill!
Det finns inga ord, absolut inga så fina ord som beskriver hur underbar du är.
Du har fått mitt hjärta, och hoppas du tar hand om de.

Och även fast du snaggat dig, är du så jävla vacker.
MIN ÄLSKADE CHRISTOFFER JÖNSSON!



Don't you know you have changed me?
Don't you know my wishes all came true?


MÅSTE SÄGA ATT PINK ÄR BÄST, FUCK THE REST

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.