Honey honey, how you thrill me, ah hah

spyr snart.
har ätit alldeles för mycket chips.
Druckit alldeles för mycket oboy.
Är fet som en gris och småskrattar för mig själv när Rasmus loggar in.
Han är fan körd i hjärnan.
Satt och skrattade hela svenskalektione idag med honom.
Berättade om vår gamla ödla Ragnar som dog och blev hård.
Vattenfallet som torkade ut och att vi slängde han i komposten.
Och han berättade om sina kaniner som bara dog +o(
HAHA.
vet inte varför jag skrev det, tyckte bara det var galet roligt.

Är fortfarande inte klar med so'n men jag kämpar som fan.
Ska bli klar med Thailand idag, sen är det bara Turkiet kvar.
Galet nöjd, not.
Men vad gör man :)

anton är min coola bror, eftersom han typ är som mig.


min älskling är porriiiiiigaaaastt

Kommentarer

Namn: Mamajay
Datum: 2010-02-09 10:42:04
Hemsida: http://mamajay.blogg.se/
Kommentar:
hej vill du ha en ny header?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.