Du gör mitt liv, till en melodi

Som den tunnaste is
Mellan himmel och hav
När jag inser hur lätt vi kan förlora det vi har
Vill jag va' här och nu
Våga ta varje chans
Och leva varje ögonblick med dig

Som ändå gör mig stark
Övervinner allt
Du är allt


Är hemma hos jacqueline.
Vi chillar och lyssnar på världens vackraste musik.
Alltså molly sanden, kan ju inte annat än älska hennes röst.
Har varit en riktigt nice dag, har i princip inte gjort någonting.. idag heller.
Måste verkligen hem imorgon, för sen ska jag sova hos Christoffer hela helgen.
Kommer bli mys.
Snart ska vi kolla på 'how to lose a guy in ten days', och sen ska vi börja kolla på 'private practice'.
Som är någon serie jackie tipsat om.
Kommer bli helfint.
Men innan det, ska vi äta.
Vrålhungrig, fast egentligen borde jag inte vara det..
eftersom vi åt världens mest mättande bakelse innan på pistachia.
Helt galet mätt man blev, dock inte sugen på choklad längre!

Har varit i stan och fixat present till emma innan, hon fyllde ju trots allt år igår.
min lilla gumma!..

hörs. :*


bajspic's sen i måndags.


Kommentarer

Namn: lovisa wifvesson
Datum: 2010-02-17 20:52:35
Hemsida: http://annamalinlovisa.blogg.se/
Kommentar:
fin blogg snygging :)!

Namn: emma
Datum: 2010-02-18 07:06:34
Hemsida: http://courageux.webblogg.se/
Kommentar:
naw, hade ju inte behövt köpa något till mig sa jag ju! :(



imorgon ska vi ha KUL min baaajbi :D<3


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.