18 and life

mammas födelsedag idag!
massa grattis till henne, eftersom hon antagligen är den bästa mamman som finns.

morfar kom hit nyss, vill inte gå ner och säga hej.
Vad fan har jag för anledning?
när han inte ens bryr sig om att klämma ur sig ett jävla grattis ens på ens födelsedag.
Vill inte gå ner och ge dig en falsk kram, ett falskt leende.
Vill inte ge dig ett skit, eftersom du inte anstränger dig ett skit för att ge mig en riktig morfar.
Fast en sak ska han dock ha klart för sig, och det är att jag inte bryr mig.
Inte ett skit om hur dåligt han mår för att det blivit som det blivit.
Jag har en ny morfar, så bara fuck you.

I all denna mess, så har skolan varit piss också.
Orkar inte denna skolveckan.
Ett prov imorgon, matte till onsdag och inlämning på fredag.
Är inte klar med någonting.
Borde ge mig själv en box.

Men är väl lika bra att stressa ner och bara ta det som det kommer.
Vet inte om jag provtränar imorgon, eller inte..
WHATEVER :D

Kommentarer

Namn: jacqueline
Datum: 2010-02-01 18:02:48
Hemsida: http://jacquelinelindberg.bloggplatsen.se
Kommentar:
baby, du kommer klara veckan!

du kan inte göra något annat än ditt bästa, ingen kan begära något mer & jag vet att du är duktig (L)



& plus att jag tycker att du borde provträna, ingen tvingar dig att fortsätta heller. men snälla ge det ett försök? (a' <3


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.