TO BE HONEST..

bara för jag ska komma undan att försöka hitta en jacka.
Jag får megaryck på mig själv.
Men jag har hållt humöret på topp hela dagen.
Och kommer troligtvis lägga mig med det också.

Bara för att jag vill .. och ni orkar läsa.


Har du:
För många vänner:
 verkligen inte!
Förföljelsemani: ja, speciellt på kvällarna.. burehh..
Tvångstankar: hade ofta innan, men har tvingat bort dom och kommit under funn med att det inte hjälper.
Någon annan psykisk sjukdom: man skulle ju dock kunna tro det, men nej.
Någon fysisk sjukdom: reumatism, tråkigt nog.
Någon skada: Ja, reumatismen är väl en skada enligt mig.
Färgat håret: ja, massvis med gånger. Ångrat mig lika mycket varje gång
Brutit några ben: brunit armen en gång, och hatar fortf Lunds BK :(
Några piercings: öronen, snart kanske kanske naveln.
Egen dator: två till och med
Bra självförtroende: nej, det har faktiskt sjunkit lite på sista tiden.
Kysst någon: yes
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja och menat det till hundra procent.
Bjudit ut någon: nej, hehe
Varit kär:  oja
Dumpat någon: har hänt, och inte på snällaste sättet.
Stulit någonting: inte något specifikt sådär.
Lämnat landet: hehe mhm det har ju faktiskt hänt.
Tuttat eld på nått: jodå, emma trodde jag var pyroman förut.
Gjort något olagligt: olagligt och olagligt.. kan man väl inte kalla det.
Hur:
Går du: kobent enligt erik, coolt enligt mig!
Svarar du i telefonen: - hemtele: hej det  är nathalie. mobil: haaaj
Fördriver du tiden: datorn.
Mycket pengar har du: inte mycket
Tjänar du pengar: nej
Ofta diskar du: tbh? relativt ofta.
Ofta städar du: mer sällan
Många stör du dig på: massor
Ofta träffar du din familj: i princip varje dag, förutom philip då :) några gånger i veckan.
 Tror du:
Att du kommer bli något: alla blir något.
På gud: när jag känner för det, nej men helt ärligt så finns det nog en gud där uppe någonstans.
På rymdvarelser: nej
Att folk tycker om dig: en del
På ett liv efter detta: ja, det tror jag faktiskt.
Att fiskar kan tänka: nej, speciellt inte guldfiskar.
Att du kommer leva länge: i hope so, men man vet ju aldrig.


Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.