this is how you remind me

Har inte kunnat blogga idag för har mått så jäkla dåligt.
Tog en lång promenad ner från Rebecca till stationen, kände inte av någonting.
Men när jag satt på tåget, fyfan.
Kände samma känsla som i onsdags, kissig så in i helvete.
Kom hem och insåg att jag kissade blod.
Blev akuten direkt, och fick reda på att det var en kraftig urinvägsinflammation.
Gjorde så jävla ont när jag var tvungen att ta urinprov och sånt, fyfan mhm..
Men nu har jag fått penecillin, fem dagar tre tabletter dagligen.
Trodde dock inte det var så farligt.
Men det känns bra att min familj gör allting för mig just nu mhm.
awesome!
Rebecca och jag skulle ju skypa idag..
VARFAN E HON?
ska nog göra popcorn och starta en film.
askalas

Kommentarer

Namn: Anonym
Datum: 2010-04-10 21:36:52
Kommentar:
trög som inte förstår hur man får urinvägsinfektion!

Namn: nathalie
Datum: 2010-04-10 22:16:36
Kommentar:
du eller?

för jag fattar :)


Namn: Anonym
Datum: 2010-04-11 09:28:17
Kommentar:
ändå fick du kraftig urinvägsinfektion, hahaha

Namn: nathalie
Datum: 2010-04-11 11:31:22
Kommentar:
så du menar att man kan hjälpa att man blir sjuk? :)

Så då är du trög om du blir förkyld också.. hrmh..


Namn: Anonym
Datum: 2010-04-11 11:34:26
Kommentar:
då vet du inte hur man får urinvägsinfektion, inte så man blir smittad direkt!

Namn: nathalie
Datum: 2010-04-11 15:19:56
Kommentar:
jo jag var ju som sagt på akuten och dom berättade.

Och det var samma teroi som jag hade förusatt :)

Så tack för du kommenterar, men sök fakta först. Idiot :)


Namn: Anonym
Datum: 2010-04-11 18:45:13
Kommentar:
hahahahahaha

Namn: rebecca wardh
Datum: 2010-04-11 19:17:08
Hemsida: http://wardh.devote.se
Kommentar:
att du ens orkar kommentera?

skriv ditt namn ist. annars kan du lika bra hålla din käft tyst.

idiot. :)

nathalie, förlåt för jag glömde skypa med dig igår? HAHAHAH.

jag va typ trött som fan :( wäääh.

men vi skypar idag, om du loggar in någongång. lalala


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.