I feel so untouched and I want you so much!

jag är galet trött, som alltid?


Men ska dra och sova nu ett tag tills rebecca kommer tillbaka från träningen.
Då ska vi skajpa.
Och bestämma saker inför imorgon i think.
Ska vara ett par tjejer och grilla på gröningen för att sedan fortsätta hem till Jacqueline.
Kommer bli supermysig valborg.
Och på lördag ska jag ha kalas, fyller ju nämligen år på måndag.
Tjohej, äntligen 16 och jag åker lagligt till Dk och handlar fylla!
Känns helt okej faktiskt! :)


Hörs :*

Kommentarer

Namn: Rebecca Wardh
Datum: 2010-04-29 21:32:38
Hemsida: http://wardh.devote.se
Kommentar:
är andreas och fredrik också tjejer? ;) HAHAHA.

mysigt kmr det bli iaf.

poss <3


Namn: nathalie
Datum: 2010-04-30 07:20:44
Kommentar:
HAHAHAHAHAHAH va? :( visste inte att andreas skulle dit ;o

DESSUTOM KLASSAR JAG FREDRIK SOM TJEJ! :D

ja de kmr de!

puss <3


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.