För du är det finaste jag vet, när allt annat här är falskt och fel!

Har nyss duschat,
var riktigt dampig så kände att jag behövde slänga av mig lite skit.
Men nu är jag normal igen. eller går det?
Läste nyss en jättefin sak inne på en blogg and I fell in love at first sight.
DET ÄR SÅ JAG SÄGER DET AV HÅKAN H.

Är du pojke eller flicka: Den fulaste flickan i världen
Beskriv dig själv: Jag var bara inte gjord för dessa dar
Hur känner du dig: Uppsnärjd i det blå
Beskriv stället där du bor: Gårdakvarnar och skit
Platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville: Aprilhimlen
Hur du helst transporterar dig: Ramlar
Din bästa vän är: Hurricane Gilbert
Du och dina bästa vänner är: Zigenarliv dreamin
Hur är vädret? Förhoppningar och regnbågar
Favorittid på dagen: Gråsparven när hon sjunger
Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta?: Ett kolikbarns bekännelser
Hur är livet enligt dig?: Magiskt, men tragiskt
Beskriv ditt nuvarande förhållande: Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
Din rädsla: Fade away
Ditt bästa råd: Känn ingen sorg för mig Göteborg
Hur du skulle vilja dö: Atombomb
Din själs nuvarande tillstånd: Tro och tvivel
Ditt motto: Bara dårar rusar in


Nu när denna kvällen blev så magisk ska jag inte förstöra den.
Ska nog ta lite popcorn & lägga mig och titta på någon film.
Redan riktigt trött på skolan, men kommer nog dra och kolla skola på onsdag med
jackie & kamunen. :)
Såfall kommer de bli niceee!
Ha de bra sålänge!   :*
världens finaste vän

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.