Everything will be alright!

det fina med jacqueline är att hon alltid får mig att må bra.
kvittar hur dåligt jag än mår, hon får mig alltid att känna att det är värt att fortsätta.
när man kommer hit blir det som allt hela omvärlden försvinner, och bara hon och jag finns här.
det är fint att försvinna ibland.
ibland kan det till och med vara så att jacqueline räddar mina dagar. hon måste känna sig som en hjälte mhm.


det var skönt att komma hit idag igen. försöka koppla bort allting bara.
och nu är allting fint igen.
jacqueline är alltså gud värd.

fredag kommer bli awesome, med lite alkohol och världens underbaraste vänner kan inget gå fel.
& imorgon kommer nog också bli fint, har en stark känsla av det.

HA DE WONDERBART, PU Ss.

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.