Att vara här i en helt ny värld med dig.. kan jag tro det jag ser? Känslan är utan gränser, ofattbart det som känns här. Med en himmel utan slut!

Ska jag vara ärlig har jag pluggat enda sedan jag kom hem från skolan.
Har dock haft lite uppehåll genom att flippa med rebecca på skype.
Det är fint att få lite uppiggning ibland!
Men jag kan iallafall nästan allting om genetiken nu.
Massa om celldelning och reduktionsdelning och Homo/Heteroxygot.
Mitt i all pms jag hade, fick jag dampryck och var tvungen att fota mig.
Rebecca är inte bra att umgås med alltså!
BER KÄNSLIGA TITTARE HÅLLA FÖR ÖGONEN!
och mitt i all seriöshet..
HUMÖRSVÄNGNINGAR OM NÅGOT..!

Kommentarer

Namn: sara
Datum: 2010-04-19 21:06:57
Kommentar:
kan du inte lägga ut bilder på de du köpte när du var på väla? tröjan och ringen?

Namn: Rebecca Wardh
Datum: 2010-04-20 17:25:09
Hemsida: http://wardh.devote.se
Kommentar:
VADÅ DET ÄR INTE BRA ATT UMGÅS MED MIG?! :(

du är dampigare än mig (a) heheheh.

men jag är damp, och du är pms. iaf mot daniel! HAHAH

pussiiiiiipuss bästis


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.