JULLOV

Snart ska jag börja andra terminen i nian, vilket betyder att jag har fått ht- betygen nu..!
Gick ganska bra faktiskt, sju VG resten G. Haha, låter sjukt dåligt, men jag är nöjd. Huvudsaken!

För egentligen spelar inte betygen så stor roll, jag menar.
Man kommer ju inte in på exempelvis en fotbollsskola bara för man har bra betyg?
Det gäller ju att brinna för det man vill göra också, och ha talang.
Usch, kom just på att jag inte brinner eller har talang för någonting. Bad for me liksom!
Äsch, snart kommer vt, och det innebär att jag är tvungen att välja någon linje. Och jag vet att vilken linje jag än tar, kommer jag bli och vara missnöjd ett bra tag efteråt. Men fuck det, valet är inte så stort som man tror.
Jag menar, det är inget livsviktigt och jag behöver inte vara receptionist hela livet om jag nu väljer att gå de!
Jag kommer nog antagligen välja media, men eftersom jag har andra önskemål om val så blir det svårt.
Vill kanske gå stylist i landskrona eller hotell/(resturang) och kanske då bli receptionist.
Men egentligen, varför sitter jag och tänker på det skitet som jag bara oroar mig för hela tiden nu när jag precis just idag, för inte så många timmar sedan.. rättaresagt för sex timmar sedan slutade skolan för i år.
Jag gick min sista skoldag år 2009. Hhaa, sinnesjukt! Men nu har jag iaf jullov och det jag vill berätta är att jag är så jäkla glad!
Glad att jag har jullov, inte behöver plugga på tre veckor, har världens bästa mamma och pappa som alltid ställer upp, världens underbaraste och roligaste vänner, världens absolut finaste och bästa och underbaraste pojkvän!
Sinnes så mycket jag älskar Christoffer, helt galet!
Finns inte ord som beskriver min älskling, det finns bara inte!

Vet inte om jag snart ska kolla bio med Jessica, om hon hör av sig snart :)
Såfall, någon skräckfilm! haha, göttigt. Får väl la se.

Puss och kärlek / Prinsessan

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.